Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal
Základní informace
Název zadávacího postupu
Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/24/V00002432
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00002432
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
30. 01. 2024 14:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
13. 02. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Telefon 1
+420 274052352
Předmět
Popis předmětu
Zadávací dokumentace k zakázce „Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal Specifikace: - otevřené API rozhraní a služba pro vystavování kvalifikované elektronické pečeti v souladu s evropským nařízením eIDAS pro veřejnou zpráv - instalace v čipové kartě a USB tokenu pro pečetění v sídle objednatele - propustnost systému pečetění minimálně 1 ks kvalifikované elektronické pečeti za 2 vteřiny - žádné další poplatky na vystavení kvalifikované elektronické pečeti - servisní podpora na dobu min. 5 let Cena se bude skládat ze zařízení, licence a služby SW ProID+ QSeal, základní servisní podpora 12 měsíců. Dále bude cena zahrnovat servisní podporu na dalších 48 měsíců: Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 13. 2. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: 1 rok služby servisu v ceně dodávky + dodání služby na další 4 roky (1. 3. 2025 – 28. 2. 2029) Cena: maximální cena je stanovena na 55 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
79132100-9
Název z číselníku NIPEZ
Ověřování elektronického podpisu
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79132100-9
Název z číselníku CPV
Ověřování elektronického podpisu
Název předmětu
Ověřování elektronického podpisu
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 02. 2024 10:11 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 02. 2024 10:11 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 02. 2024 13:13 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha č.2.xlsx. | |||
31. 01. 2024 09:55 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha č. 2 - Formulář pro zpracování nabídkové ceny.xlsx. | |||
30. 01. 2024 14:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |