Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal

Základní informace


Název zadávacího postupu

Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal

Systémové číslo NEN

N006/24/V00002432

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00002432

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

30. 01. 2024 14:22

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

13. 02. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Čermák

E-mail

petr.cermak@czso.cz

Telefon 1

+420 274052352

Předmět


Popis předmětu

Zadávací dokumentace k zakázce „Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Kvalifikovaná elektronická pečeť ProID QSeal Specifikace: - otevřené API rozhraní a služba pro vystavování kvalifikované elektronické pečeti v souladu s evropským nařízením eIDAS pro veřejnou zpráv - instalace v čipové kartě a USB tokenu pro pečetění v sídle objednatele - propustnost systému pečetění minimálně 1 ks kvalifikované elektronické pečeti za 2 vteřiny - žádné další poplatky na vystavení kvalifikované elektronické pečeti - servisní podpora na dobu min. 5 let Cena se bude skládat ze zařízení, licence a služby SW ProID+ QSeal, základní servisní podpora 12 měsíců. Dále bude cena zahrnovat servisní podporu na dalších 48 měsíců: Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 13. 2. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Součástí nabídky musí být vyplněná příloha číslo 2. Termín dodání služby: 1 rok služby servisu v ceně dodávky + dodání služby na další 4 roky (1. 3. 2025 – 28. 2. 2029) Cena: maximální cena je stanovena na 55 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

79132100-9

Název z číselníku NIPEZ

Ověřování elektronického podpisu

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79132100-9

Název z číselníku CPV

Ověřování elektronického podpisu

Název předmětu

Ověřování elektronického podpisu

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail22. 02. 2024 10:11Uveřejnění účastníků
Detail22. 02. 2024 10:11Uveřejnění výsledku
Detail01. 02. 2024 13:13Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha č.2.xlsx.
Detail31. 01. 2024 09:55Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha č. 2 - Formulář pro zpracování nabídkové ceny.xlsx.
Detail30. 01. 2024 14:22Uveřejnění zadávacích podmínek